Povánoční výměna

 
 
 
  • +421 948 878 331
  • info@abenys.cz
 
 
 
Úvod > výměna zboží > Povánoční výměna
 

Povánoční výměna

Podařilo se Vám koupit nevhodný dárek?


Nebo jste neuhodli velikost a 14 denní lhůta na vrácení zboží už dávno uplynula?

Nebudeme si přece ničit svátky, nevhodný dárek vyměníme do 15.1.2019.  

Výměna nevhodného dárku platí pouze na objednávky vytvořené v našem obchodě v průběhu prosince 2018.


Jak na to?

Budete potřebovat číslo Vaší objednávky - najdete jej v e-maily, který jste zadali při objednávce.
K výměně nepotřebujete fakturu, doklad o úhradě ani jiný zbytečný papír - prosím netlačte nic, šetřeme přírodu :)

1.  Napište nám na info@abenys.cz a požádejte o štítek do Zásilkovny. Štítek Vám zašleme na email, ten stačí nalepit na zásilku a podat bezplatně na kterékolyv Zásilkovne v ČR. Pobočky najdete tady: https://www.zasilkovna.cz/pobocky

2.  Nepoškozené, nepoužité zboží s visačkami a v originál balení prosím šetrně zabalte. Prosím přibalte na malý papírek číslo objednávky, abychom to věděli identifikovat. Na zásilku nalepte štítek ze Zásilkovny a podejte v Zásilkovně.

3. Vyberte si zboží, které si prosíte vyměnit, na naší stránce www.abenys.cz. Nahoďte jsi objednávku (aby se zboží hodilo do rezervě pro Vás) a do komentáře napište: povánoční výměna s objednávkou č. (Doplňte staré číslo objednávky)

3. Jakmile zboží dorazí na sklad a projde kontrolou, bude Vám na zboží vystaven dobropis, který následně odečteme z Vámi vytvořené objednávky. Případný rozdíl v objednávce doplatíte bankovním převodem nebo dobírkou při přebírání balíčku.

Jelikož se jedná o výměnu po zákonem stanovené 14.dňovej lhůtě, spotřebitel nemá nárok na vrácení plné ceny zaplaceného zboží včetně nákladů na dopravu ve smyslu § 7 a násl. zákona č.102 / 2014 Sb. .
Spotřebitel nese náklady na doručení vráceného zboží prodávajícímu, když nevrací zboží prostrednictvím Zásilkovny. Vrácení prostřednictvím Zásilkovny je bezplatné. 

Přiměřená péče o zboží musí být však zachována. Zboží nesmí být poškozen, musí být s původními visačkami, v původním balení a nesmí jevit známky použití. V případě, že spotřebitel vrátí zboží na výměnu se sníženou hodnotou, prodávající má právo takové zboží odmítnout vyměnit. Spotřebitel odpovídá za toto snížení, pokud to bylo způsobeno v důsledku zacházení, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Prodávající má právo takové zboží odmítnout vyměnit.

Prodávající není povinen vyřídit objednávku s požadavkem výměny před tím, než mu je zboží vráceno. V případě nedoručení zboží prodávajícímu.


 

 
 
 
Tohle je u nás nové
412
 
 
Novinky
48
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze